Wednesday, July 13, 2011

AND THE WINNERS ARE ...

Ahooj,

vím, že vás tak trochu zanedbávám, ale na blog nemám ani pomyšlení, když je venku tak, jak tam je. Dneska mi bylo takový vedro, že jsem se nezmohla na nic a jen jsem ležela, spala, pak přemýšlela.. V tomhle vedru si přijdu strašně vyčerpaná, heh. A když neležím, koukám se na filmy a seriály. Pokud hledáte nenáročný film, mrkněte na Easy A. A pokud nevíte na jaký seriál koukat, zkuste The Nine Lives of Chloe King. Sice mi to nenahradí mé milované upíry, ale lepší než nic.
Také vám chci mockrát poděkovat za účast v dotazníčku, moc jste mě potěšili a pomohli. Dnes jsem pomocí random.org "vylosovala" 5 z vás, kteří ode mě dostanou slevový kupón do e- shopu pandasperky.cz. Snad to aspoň trochu potěší. A vítězi se stávají: KaitlynE.Monnye R. McQueenCoralina Bouton a kacenqablazinek. Moc gratuluji, ozvu se vám na blog a domluvíme se!


Také jste chtěli znát mé odpovědi na dotazník, tak tady je máte:
1. -
2. Co ty a brigáda? Máš na léto nějakou, popř. jakou? - Ano, mám, budu pracovat v cukrárně.
3. Preferuješ sukně nebo kraťásky? - Kraťásky.
4. Máš ráda šaty? - Poslední dobou ano.
5. Jaké boty na léto preferuješ? Nosíš podpatky? - Žabky, všemožné sandálky, wedges. Podpatky nosím málokdy, ale přitom je miluji ,DD
6. Který je tvůj nejoblíbenější letní parfém? - Princess od Very Wang
7. Tvoje nejoblíbenější letní věc v šatníku? - Zamilovala jsem se do šatů, které z části můžete vidět v minulém článku.
8. Jaké jsou tvoje plány na prázdniny? - Relax ,DD
9. Tvůj názor na koupaliště? - Koupáky nemám ráda.
10. Tvoje nejoblíbenější značka oblečení? - H&M, Zara, Guess


Snad jste s mými odpověďmi spokojeni. Ještě jednou vám chci moc poděkovat, with love Em.


PTEJ SE NA CO CHCEŠ ► ZDE

13 comments:

  1. Waw.. Děkuji :) Moc moc moc :) už mám zálusk na nějaký věcičky :-* Vážně moc děkuji :)

    ReplyDelete
  2. jééj...:) áno aj tu je veľmi pekne :))

    ReplyDelete
  3. krásná fotka :) Jinak myslím že jsi vybrala na giveaway super dárek, takové kupony vždycky potěší :)

    ReplyDelete
  4. Jéé, děkuji! Přemýšlela jsem, že si tam něco koupím a tohle mě k tomu dokopalo, jsem moc ráda!!! :* :)

    ReplyDelete
  5. Wáu tak to děkuju. Už jsem si tam i něco vybrala.

    ReplyDelete
  6. děkuju za komentář, pejska to potěšilo :P Tvůj blog se mi začíná čím dál víc líbit, jsem follower ;)

    ReplyDelete
  7. Taky mám pocit, že mě to vedro vyčerpává, nejraději bych byla někde na dovče! :-X

    ReplyDelete
  8. Taky se pořád jen válím a nic nedělám, vůbec nemám chuť ani sílu něco dělat..

    ReplyDelete
  9. Pááni .. vážně jsem vůbec nečekala, že bych vyhrála. Jen jsem tak odpověděla na ty otázky. A moc mě to potěšilo! Opravdu moc. Díky! ;*

    ReplyDelete
  10. Škoda, že sem nevyhrála :( :D krásné kytky :))

    ReplyDelete
  11. To je nás asi víc, co se jen válíme :D

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em