Sunday, August 7, 2011

BACK

Po více jak týdnu vás zdravím!

Ano, jak jsem předpokládala, wi-fi na pokoji nejela, takže jsem ani neměla možnost se vám ozvat. Takže se omlouvám, hodlám vám to vynahradit! Jinak to bylo v lázních skvělý, až na to, že nám moc nepřálo počasí a já byla trochu nachlazená - ale vše jsem zvládla, jej! Jinak vám musím říct, že jsem snad poprvé parádně nakoupila v sekáči! Byla jsem ohromená, že jsem za 4 značkové věci zaplatila 185Kč. To se mi u nás ve městě nestane - doma když se nějakým omylem ocitnu v sekáči, jsem překvapena vysokou cenou za úděsné kousky. Jenže tady to bylo něco úplně jiného! Vše vám přestavím v některém z následujících článků. Jinak jsem si nechala nabarvit na kosmetice obočí a řasy (konečně!), takže teď jsem nadmíru spokojená. Dokonce jsem se odvykla malovat, takže dnes jsem se už po městě procházela "jen tak".
Jinak vám chci moc a moc poděkovat, že i přes mou ne aktivitu jste sem stále chodili, komentovali a že vás přibývá! Moc to pro mě znamená, takže ještě jednou díky! Mějte se a brzy očekávejte nový příspěvek!
With love Em 

7 comments:

  1. to zní skvěle, můžu se zeptat kolik jsi za nabarvení obočí a řas zaplatila?

    ReplyDelete
  2. Veronica: Za řasy 90,- a za obočí 60,- :))

    ReplyDelete
  3. vypadá to skvěle ten drink, nějaký postup ?

    ReplyDelete
  4. Skvelá fotka! A obdivujem tých,ktorí vedia nakupovať v sekáčoch.Teším sa na tvoje úlovky :)

    ReplyDelete
  5. je dobře ,že jsi to všechno zvládla :) !
    http://adriana-salacova.blog.cz/ :)

    ReplyDelete
  6. Tak to si měla štěstí, že si narazila na dobrý sekáč, to se často nestává:)

    ReplyDelete
  7. Já dnes také skvěle nakoupila, v sekáči. Nabarvené řasy jsou teď na léto úplně mega praktické, řasenka není potřeba.

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em