Sunday, August 14, 2011

VACATION DAYS RUNNING SO FAST ...

Ahoj,

ozývám se až dnes, jelikož jsem včera byla v Schönbrunnu v ZOO. Musím vám říct, že jsem ale byla naprosto ohromena tučňáky. Mohla bych je pozorovat celý den, jako třeba mládě lachtana či bobra ,DD. Dnes jsem pro změnu byla v brněnské ZOO, kde se mi také zalíbilo několik zvířat a výběhů, zejména již zmínění bobři, vlci či medvědi. Pokud nemáte teď co dělat, rozhodně si udělejte do jedné z těchto ZOO výlet. Zaručuji vám, že si tam užijete krásný den a přijdete na jiné myšlenky ,)
Jinak vám přináším pár random fotek - enjoy it!
(nezapomeňte na můj store - www.ablackholeofstyle-store.blogspot.com - thank you) Em

 ta nejlepší žvýkačková zmrzlina! 
 polární liška - jedno očko modré, druhé hnědé :))



18 comments:

  1. brněnské zoo se obloukem vyhýbám. ten kopec, co se musí vyjít je šílený :DD.

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky, krásná zvířátka :) A to první je vážně zmrzlina? :D

    ReplyDelete
  3. Krásne zvieratká :) A tá zmrzlina vyzerá úžasne,tak šmolkovsky!

    ReplyDelete
  4. Wayne´s Jane: Anoo, je to zmrzka :DD

    A děkuji všem! :)

    ReplyDelete
  5. Em: ty hnědé vlasy ti podle mě sluší, já bych to neměnila :) ale záleží na tobě

    ReplyDelete
  6. Ta lištička je úžasnáá...

    thepetras.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. žvýkačková zmrzlina?! :O :D Krásný fotky! Kde je upravuješ? :)

    ReplyDelete
  8. Zuss: Jojoo, žvýkačková :DD A děkuji moc, upravuji je v Photofiltru a nebo v Picniku ,)

    ReplyDelete
  9. Tak pěkné fotky. :) To sis musela užít. :)

    ReplyDelete
  10. Ta liška je úžasná♥ A staropramen lemon teď můžu pořád, je výbornej:)

    ReplyDelete
  11. Staropramen cool lemon je hodně dobrá věc!:D

    ReplyDelete
  12. To jsou ale super fotky! Obvzlast ty se zviratky :)))

    xxx

    ReplyDelete
  13. To jsou skvělé fotky :-D

    http://shaki-days.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. krásný fotky :) já miluju ZOO :D do té Pražské chodím minumálně 10x do roka ;DD

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em