Wednesday, September 21, 2011

COLD MORNING

Ahoj,

to počasí se opravu mění jako na běžícím páse. Ráno zima a odpoledne vedro. Ne, prostě nemůže být přijatelně ,DD. Proto jsem ráno vyrazila i s koženou bundou... Jinak bych vám také chtěla oznámit, že budu přispívat i do Magazínu 2K, který naleznete ZDE. Autorkou je úžasná slečna, takže se tam určitě mrkněte ,).

Konečně se chci tomu tady začít věnovat na plno, a proto po dlouhé době přidávám dnešní outfit. Jak říkám, ráno kosa, odpoledne vedro. Musela jsem se tomu nějak přizpůsobit. Mějte se krásně, já se jdu učit latinu a češtinu...
(nesmějte se mému výrazu, svítilo mi slunko do očí ,DD)
(t-shirt, jeans, scarf - H&M, shoes - Baťa, bag - Bershka, accessories - Claire´s, Orsay)

20 comments:

  1. Nádherný outfit :) Jsi moc hezká

    ReplyDelete
  2. krásnáááááááááááá :))) nějaká obarvená ne? :D

    ReplyDelete
  3. krásny outfit a tie polobotky sú skvelé ♥

    ReplyDelete
  4. Děkuji vám :))
    Martina: nenéé, nejsem obarvená :D

    ReplyDelete
  5. moc ti to sluší, i nová barva :) a líbí se mi ten ocásek :D

    ReplyDelete
  6. Moc ti to sluší... nejvíc se mi líbí ta šála... :)

    ReplyDelete
  7. Tohle podzimní počasí nesnáším, když ráno musím chodit jak balík a odpoledne ty hadry všechny tahám v ruce =D
    jinak moc moc pěkná šála =)

    ReplyDelete
  8. Ty vole,vzled blogu kopie Pavlíny Jágrový ! To jseš,tak ubohá,že neumíš dát do kupy svůj styl všeho,OMG !!!!

    ReplyDelete
  9. Anonymní: Jásně, přesně je to její kopie :)) :DD Ach jo, prober se ,)

    ReplyDelete
  10. jojo! teď po ráno bývá zima! brrr! :D

    ReplyDelete
  11. krasna sala a boty ^^ slusi ti to :)

    ReplyDelete
  12. krásné oxfordky! :-))

    www.fashion-keks.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. botičky a ocásek nádherný ;)

    ReplyDelete
  14. ta cervena ziariii. uplne super farba

    ReplyDelete
  15. krásný outfit hrozně ti sluší !:))

    ReplyDelete
  16. přímo úžasnej outfit a ty oxfordky jsou parádní ,))

    ReplyDelete
  17. ja som blázon do všetkých šálov a šatiek! A konečne mám aj ja jeden kruhový. Je úplne obyčajný červený, bez vzoru a milujem ho! :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em