Saturday, September 10, 2011

I NEED YOUR HELP..

Ahooj,

času opravdu málo, počasí scelkem pěkné a já opravdu nechci trávit čas u počítače. Tím se omlouvám za svou neaktivitu. Od příštího týdne na to ale chci vlétnout z plných plic, heh ,)) Teď se vás ale potřebuji na něco zetpat .. V Lindexu se mi zalíbila jedna zimní bunda, uvažovala jsem, zda ji koupit nebo ne, nakonec jsem ji tam nechala s tím, že si pro ni zajedu zítra. Její cena je 2500Kč, ale mám na ni ještě slevu 25%, kožíšek je odepínatelný a v pase má šňůrky na utažení, takže se z ní rázem stane kabátek vhodný i ke kozačkám na podpatku a já bych vás chtěla vědět váš názor na ni, děkuji! ,))

17 comments:

  1. Je pěkná :) ale myslím že bys sehnala ještě hezčí a levnější :)

    ReplyDelete
  2. mně se moc nelíbí ;) a za tu cenu ani nápad =)

    ReplyDelete
  3. Taky myslím.. Za tu cenu ani za nic..))

    Alex.

    ReplyDelete
  4. nie že by bola tá budna špatná, no podľa mňa zbytočne stráca na ženskosti a na originalite..príde mi taká úplne fádna..a hlavne tá cena je dosť vysoká na to. Ale tak keď sa páči tebe a nevadí ti koľko stojí, tak neváhaj a ber :) možno na človeku ukáže inak ako takto na obrázku :)

    ReplyDelete
  5. Za tu cenu seženeš rozhodně hezčí a možná ještě z dalším kouskem...ja si myslím,že rozhodně ne... :)

    ReplyDelete
  6. Já osobně bych si ji nekupovala, jelikož se mi nelíbí, a jak už tu zaznělo, za tu cenu najdeš i hezčí ;-)

    ReplyDelete
  7. Trochu mi tam vadí ten" kožíšek", ale jinak je pěkná:) Ale, ještě bych chvíli počkala, do obchodů přijdou určitě lepší a za přijatelnou cenu, ale jestli jsi si s ní jistá, tak si ji kup:)

    ReplyDelete
  8. není to můj styl. sama bych si ji asi nepořídila, ale pokud jsi o ni opravdu přesvědčená a je to tvůj styl, jdi do ni ;)

    ReplyDelete
  9. Mně osobně se nelíbí ani sám o sobě, natož tak za 2 a půl litru :)

    ReplyDelete
  10. Mě se moc nelíbí, jak cena ani typ té bundy. Rozhodně bych ještě počkala, za tu cenu můžeš mít hezčí.

    ReplyDelete
  11. líbí se mi, ale někde jinde určitě budou mít na podzim podobnou za nižší cenu :)

    ReplyDelete
  12. jo, je docela hezká, mám podobnou z Espritu ;)

    ReplyDelete
  13. Je pěkná, celkem i osobitá, ale podle mého názoru najdeš určitě opravdu lepší i za lepší a přijatelnější cenu:) Neváhej a jdi okouknout další obchůdky. Zítra jedu nakupovat, klidně se někde poohlídnu, tedy pokusím se, něco podobného na tento způsob :)

    ReplyDelete
  14. Já bych ji koupila hned.. je superová..

    ReplyDelete
  15. nevím zda je nositelná ke všemu no..každopádně k nějakejm černej koženkovejm botkám by mi seděla perfektně :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em