Monday, December 26, 2011

GIVEAWAY 2

Ahoj,
doufám, že jste si užili ty nejkrásnější vánoční svátky plné pohody, radosti, štěstí a pod stromečkem jste našli to, co jste si přáli. Já takové prožila a i s nadílkou jsem více než spokojená! Děkuji, Ježíšku! :)

Mám tu pro vás ale slíbenou GIVEAWAY, ve které můžete "soutěžit" o dvě voňavky. 


1 - parfém Flower by Cynthia Rowley, 2 - Be Mine by Fleur de Sante


A co pro to musíte udělat? Je to jednoduché:


1. být můj follower (giveaway je odměna pro mé čtenáře!)
2. napsat o kterou voňavku máte zájem
3. napsat mi váš email, na která vás budu v případě výhry kontaktovat
4. napište mi, které články vás baví nejvíce a co vám tu chybí
!a pozor, ten, kdo dá TO SE MI LÍBÍ na mé fb stránce (odkaz naleznete v menu), může soutěžit o oba parfémy, stačí napsat druhý komentář!


Celá giveaway bude trvat do konce ledma, poté pomocí random.org vyberu dva vítěze! Tak hodně štěstí! :)