Monday, January 2, 2012

COCO CHANEL & BVLGARI

Ahoj,
napsali jste mi, že většina z vás by uvítala článek s vánočními dárky, ale já se rozhodla, že vám je představím tak nějak postupně.
Chtěla bych začít s parfémy. Osobně jsem hrozný maniak a pořád zkouším nové a nové vůně. Nejsem ten typ, co by vydržel pouze u jedné vůně, kterou by používal několik let, takže jsem ráda, když mám doma nějakou tu "zásobu". I když, musím se přiznat, u těchto dvou bych ráda zůstala o trochu déle, protože jejich vůně je přímo okouzlující!
Tím prvním parfémem je Rose Essentielle od Bvlgari. Má nádhernou, lehkou a opravdu dlouho trvající vůni, ve které se mísí černý rybíz, růže, jasmín, ostružiny, santálové dřevo a další ingredience. Zamilovala jsem si ji na první pohled a prostě jsem ji musela mít.
Druhou, pro mě jednou z nejkrásnějších vůní, co jsem kdy cítila, je Coco Mademoiselle od Chanel. Tu jsem zatím ale ani nevybalila z obalu, hodlám ji začít používat až po vypotřebování Rose Essentielle. Její vůně je opravdu čarovná, nikdy mě žádná takhle moc neoslovila. Opět je v ní růže, jasmín, ale také pomeranč a vanilka. Také láska na první nádech, kterou si budu opravdu šetřit ,)). A já se chci zeptat - jaký je váš nejoblíbenější parfém?

(nějak se mi sem nahrávají obrázky otočeně, nevíte čím to je?)

Mohli jste si povšimnout, že názvy parfému směřují na jeden internetový eshop s parfémy. Určitě se na něj mrkněte, naleznete tam všelijaké parfémy online všech možných značek a návrhářů za opravdu jedinečné ceny.

11 comments:

  1. Chci,chci,chci něco od Chanel! :)) Závidím ti.:)

    ReplyDelete
  2. zrovna tento parfém od chanelu je mým nejoblíbenějším, na který se těším až si ho pořídím :)
    jinak teď jsem si oblíbila i Ninu Ricci ;)

    ReplyDelete
  3. Taky mám doma spoustu parfémů :) Coco mademoiselle voní nádherně.

    ReplyDelete
  4. Na Vánoce jsem dostala rovnou 3 parfémy, tak jsem zvědaá, jak je spotřebuji. Od mámy jsem dostala DKNY Be delicious, pak jsem jela k tátovi a dostala jsem od něj Yves Saint Laurent Young Sexy Lovely a od jeho přítelkyně úžasnou voňavku z Marks & Spencer. Jsem nadšená, všechny jsou úžasné! :)

    ReplyDelete
  5. U mna je No.1 jednoznacne Tresor In Love od Lancome, od minulych Vianoc az dodnes. :) Priatel ma skvely vkus :D

    ReplyDelete
  6. Coco mademoiselle jsem ještě neovoněla, ale mám to v plánu protože podle popisu voní úžasně :)
    Já jsem si zamilovala Daisy od Marc Jacobs.. dostala jsem ji k Vánocům od přítele a je neodolatelná. Připadám si jak feťačka, protože k ní pořád musím čichat :D hned ráno když se probudím tak je první věc na kterou myslím :D
    Jinak mám v plánu pořídit si Intense od Chloé, Yellow Diamond od Versace a Be Delicious Fresh Blossom od DKNY.. to jsou mí favorité do budoucna :)

    ReplyDelete
  7. och, tak tá Coco by bola pre mňa poklad :)

    ReplyDelete
  8. mmm ten Chanel si chci také někdy pořídit :) jinak já dostala k vánocum euphorii od CK a je to momentálně moje nej vůně! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Sladkáááá!!! Miss Dior Chérie nebo moje vánoční Lancome Trésor Midnight Rose. A když se chci cítit celý den svéží, tak L'eau par Kenzo.

    ReplyDelete
  10. Lenka Bláhová: o Miss Dior Chérie jsem také uvažovala, ale, bohužel, když jsem ji měla na sobě, bolela mě děsně hlava :(

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em