Monday, January 16, 2012

I love you more than I did before ...

Co bych vám tak napsala o dnešním dnu? Ano, stále jsem nemocná (překvapivé, že?) a doma, takže moc se toho u mě neděje. Už se opravdu těším na Suzie a na to, až konečně půjdu ven (zítřejší kontrolu o doktorky nepočítám). Teď jenom totiž lenoším doma, na učení nemám ani pomyšlení a koukám se na Ringer či si čtu. Ale také jsem se včera zaposlouchala do písničky od Miley Cyrus, poslední dobou se mi od ní žádná nelíbila, ale tahle je přímo skvělá.. Ten text prostě nemá chybu .. A stále mi melodie zní v hlavě.



A jaká je vaše oblíbena písnička pro tuto chvíli?

6 comments:

  1. jej chuďato nechtěla bych být nemocná :/ tak se hlavně brzo uzdrav!:)

    ReplyDelete
  2. Hmm, tak ja sa učím na skúšky a ty leňošíš v posteli? Ale nie, len žartujem. :D Prajem teda skoré uzdravenie! Miley veľmi nemusím, ale táto vecička sa mi pozdáva. Znie to dobre. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, nechci vidět, kolik se toho budu poté doučovat :DD

      Delete
    2. Dokážem si to predstaviť. :D Mne stačilo keď som na strednej bola týždeň chorá a akurát v čase veľkého množstva písomiek, takže potom som to všetko mala naraz aj s novým učivom.. :-/

      Delete
  3. ta písnička je krásná.. a titulky mám z titulky.com :)

    ReplyDelete
  4. Tu písničku taky zbožňuji:-)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em