Friday, February 10, 2012

BRR..

zima, zima, zima!!!! myslela jsem, že už opravdu umrznu, když jsem se procházela ve stříbrných válenkách nabalená jak zimní pumpa, oblečená do x vrstev, jež zakončila khaki parka s černou beranicí, na ledovém vzduchu se psem, který nechtěl udělat ani jeden krok, ale zároveň se už určitě viděl někde v teplých peřinách. to je totiž jeho nejoblíbenější místo (a čí ne, že?). vím, že nějakých těch -15 není kdovíjaký mráz, ale i tak. jako je jaro (to nejlepší roční období, tedy pro mě). a co je teď na mém denním/nočním pořadníku? zachumlat se do peřin, přesně jako můj pes, číst upíří deníky a poté si je pustit. krásný večer!



 můj oblíbený lak pro tohle chladné období!
brzy čekejte recenzi na tenhle nejlepší makeup! 

7 comments:

  1. hezké fotky ;) já miluju rudý lak:))

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky :) Úplně s tím ladíš! :) A chcu vidět outfit. A taky se těším na nový design - kdy bude? :))
    A jako v Brně je teplo oproti jiným místům, to musím zase uznat :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) A bude snad zítra ,)) a jojoo, teď je už celkem teplo, ale i tak :D

      Delete
    2. Jupí :) A máš zprávu na formspringu

      Delete
  3. No na upíří deníky koukám taky, chtěla jsem si taky koupit knížky ale nebyla jsem si jistá jestli budou taky tak dobrý
    Měla bych to zkusit?

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seriál se mi líbí víc :) Navíc mi přijde, že knížky jsou úplně o něčem jiném :D Třeba Elena je tam blondýna, Jeremy ani neexistuje a plno dalších jiných věcí :D

      Delete
  4. Na Upirske denníky kukám furt, všetky časti znova a znova... Je to najužasnejší seriál. Už si videla nový idel?
    inak teším sa na recenziu :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em