Wednesday, March 28, 2012

i love this!

přináším vám slibované fotky ze soboty! nebudu tu psát, jako moc mám ráda čas strávený se Suzie, nebo co všechno pro mě znamená a jak moc si jí vážím, protože bych musela napsat přesně to samé, co napsala ona v TOMHLE článku, který napsala tak kráááásně a já za něj děkuji <33. 

na jedné fotce můžete vidět, co jsem měla ten den na sobě. jelikož jsme chodily po městě a já mám ráda pohodlí (i v kině se na film kouká lépe, když jsem pohodlně oblečeni), zvolila jsem opravdu jednoduchý outfit, který se skládal převážně z černé barvy, khaki "bundičky" a mé oblíbené rudé rtěnky, na kterou brzy očekávejte recenzi. enjoy it!





 ten záchod si odmyslete, haha!! 



4 comments:

  1. Ten záchod se mi náhodou moc líbí :D... Jinak taky děkuji, jsi zlato :)
    PS: moc ti to sluší!

    ReplyDelete
  2. sluší vám to ;)) určitě jste si to užily ;)

    ReplyDelete
  3. Jseš s tou rtěnkou dokonalá!!! Chci aby mi taky slušely červený rtěnky)

    ReplyDelete
  4. jsi krásná :') a ty outfity ani nemluvím.. <33

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em