Friday, April 27, 2012

N E O N - pink

po delší době se vám konečně ozývám.. nějak nebyl čas díky škola a ani chuť, outfit neměl kdo vyfotit a já vás nechtěla zatěžovat zbytečnostmi. ale žiju, aby jste věděli, haha.

jak jistě víte, nejsem moc na barvy. to, že jsem je začala zbožňovat, se u mě projevuje teprve krátce, počínaje mint skinny, které bych si dříve nikdy nekoupila. dnes ve svém barevném maratonu pokračuju - tomuhle tílku se prostě nedalo odolat. miluju, jak září v tmavých místnostech! také mě baví to, že je opravdu tropické vedro a já si ho budu moct vzít během následujících dnů. a ear cuff? není co dodat..
a co se u vás stalo za ten týden? a jaký je váš názor na barvy, zvláště ty neonové?




13 comments:

  1. Do neonově růžové jsem se zamilovala <3 A taky do žluté :D

    ReplyDelete
  2. Ta růžová je príma :) A tobě velmi sluší!:) Taky mám jedno triko v takové.. plánuji ho na příští týden! Ear-cuff, tak z těch nijak nadchnutá nejsem, ale jsou originální, to musím uznat. :) Takže prostě kočka jsi - a těšíme se na outfit!! .)

    ReplyDelete
  3. To tílko se mi moc líbí:)

    ReplyDelete
  4. Strašně se mi líbí neon barvy, ale neumím je moc dobře kombinovat, vždycky v nich divně vypadám..:) Ale taky tomu propadám, už mám žluté kalhoty (?? pro mě nepochopitelné..:) Nad ear cuffem jsme v obchodě přemýšlela dost dlouho a nakonec ho nemám. Ale příště už jim ho tam nenechám.

    ReplyDelete
  5. Ja som skôr na pastelové odtiene, ale plánujem si tiež kúpiť nejaký výraznejší neónový kúsok :)

    ReplyDelete
  6. ja rikam ano.. :-) sama mam v tehle barve svetr a moc rada ho nosim, jen se to pak se zbytkem obleceni a barev nesmi moc prehanet.. :-)

    jinak u me na blogu prave probiha giveaway, tak pokud budes mit chut, zapoj se :-)

    http://talesfrommywardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Neonové barvičky se mi moc líbí, ale budu si muset zase koupit nějaké nové kousky, protože mi moje věci už trochu vybledly a není to ono :( a mám stejný ear cuff :) těším se na další článek :)

    http://allisdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mě se líbí neonové akorát tílka a trička .. a to růžové je fakt pěkné:)já si včera v gate zkoušela žluté neonové, ale nakonec sem si vzala úplně jiné:D:/

    ReplyDelete
  9. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Já myslím, že neonky sluší málokomu, ale ty rozhodně na seznam patříš. Tílko ti moc sekne!:))

    ReplyDelete
  11. Neonové barvy se mi ještě nedostaly pod kůži a možná že se mi ani nedostane, ale tobe rozhodně sluší a ear cuff je moc pěkný... :)))

    ReplyDelete
  12. Nádherná barvička.
    Taky jsem si zamilovala výraznější barvy na léto

    http://alittlebookfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Stunning look , dear!
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em