Thursday, July 19, 2012

THURSDAY NIGHT

Teplota ustála, trvající bolest v krku ještě ne, ale to mi nezabránilo v tom, abych šla dnes se Suzie <33. Jednak jsem sháněla kufr a Suzie také po něčem pátrala, ale obojí neúspěšné. Při procházení všemi obchody jsem si ale uvědomila, že mám tolik letních věcí, které ani nestihnu vynosit, což mě docela štve. Bohužel, počasí si nevybereme. Už abych byla v těch dalekých teplých krajinách! Dobrou noc!

Chci vás poprosit, zda by jste mi nevěnovali srdíčko v jedné soutěži. Stačí otevřít TENTO odkaz a věnovat mi srdce, děkuji moc! :))


4 comments:

  1. Taky mám ten pocit že nezvladnu vynosit všchny letní (a nové) věci kvůli počasí, u nás je už pěkně dlouho hnusně://

    ReplyDelete
  2. taky mě dneska začalo bolet v krku :/ snad to nějak zaženu, ležet v posteli se mi fakt nechce :D

    ReplyDelete
  3. Ani mi nemluv. Ve skříni stery šaty a na sobě jeansy a triko :/

    ReplyDelete
  4. ta blond ti sekne ,kráska ! <33

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em