Wednesday, December 26, 2012

white and pink

Pomalu ale jistě se Vánoce blíží ke konci, jak jste si je letos užili? Já celkem v klidu, až na pár drobností, znáte to. Mám ten čas ráda, nedám dopustit na uždibování cukroví při sledování všech pohádek (jo, musím se na ně dívat, i když je znám nazpaměť a můžu si je pustit kdykoliv během roku), teplé kakao a štědrovečerní večeři. Následné posezení u stromečku a rozbalování dárku má také své kouzlo, ale nevím, když jsem byla malá, prožívala jsem to jinak. Avšak i dnes mě dárky dokáží překvapit a potěšit, že jsem schopna se pak celé dny křenit od ucha k uchu. Zvláštní článek s tím, co jsem našla pod stromečkem, by tu měl být zítra, tedy pokud máte zájem..?
Outfit, který vám sem dnes dávám, není ničím výjimečný. Mám na sobě obyčejnou sukni, tílko a náhrdelník z H&M, kozačky, bez kterých se teď neobejdou, jsou z F&F a sáčko jsem kdysi kupovala v secondhandu. Moc se v něm ale necítím, takže ho chci prodat, kdyby jste měl někdo zájem, ozvěte se. Navíc jsou fotky opravdu příšerné, padala mlha, bylo šero a když jsem fotila s bleskem, na fotkách byly bílé tečky. Omluvte to. Přeji krásný zbytek Vánoc.

FOLLOW ME: FORMSPRING / INSTAGRAM















8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Pěkný outfit! :)) Jasně, že máme zájem!! :)) (o ten článek)

    ReplyDelete
  3. Sluší ti to :) Určitě udělej článek co jsi dostala :)

    ReplyDelete
  4. Moc se mi líbí tvůj outfit :-)

    ReplyDelete
  5. Nenos culík, to nevidíš že ti nesluší ? :) ničí to celý ten hezký outfit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vím, že mi nesluší. Ale někdy mám vlasy v takovém stavu, že nic jiného s nimi dělat nejde :)

      Delete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em