Sunday, November 27, 2011

CHRISTMAS IS COMING ..

Ahoj,
dnešní den jsem strávila jen a jen doma na počítači, protože jsem musela dodělávat nějaké věci do školy. A nejhorší na tom je, že jsem to ani všechno nestihla. Ven se mi stejně nechtělo, protože při pohledu z okna jsem neviděla nic než bílou hustou mlhu. Fuj. Jinak se už strašně těším na Vánoce, no, spíše na advent - vánoční trhy, svařák a bramborák se sýrem, to já můžu ,)). Teď se hezky dokoukám na ČS má talent, komu fandíte? Já mám své jasné favority.
Užijte si poslední hodiny víkendu a zítra mějte dost sil na další pracovní či školní týden! 

(omlouvám se za fotky, fotit večer není žádná sláva)
(scarf, shoes, bag - H&M jeans - Zara coat - amar amio)

5 comments:

  1. veľmi pekný kabát:) tiež sa teším na Vianoce a trhy a všetko to čo k tomu patrí ...

    ReplyDelete
  2. Zvu tě ke mě na Giveaway :)!

    ReplyDelete
  3. Hezký blog, jestli chceš mrkni se i ke mě budu ráda :-)
    http://for-gal.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em