Saturday, November 26, 2011

WINTER WISHLIST

Ahoj,
když jsem se ráno probudila a viděla všude jen bílou barvu, byla jsem strašně nadšená! Nadšení mě ale přešlo hned v autoškole, kdy auto strašně klouzalo, a pak po obědě, kdy všechna bíla barva byla pryč a vystřídala ji hnědá. Ale nevadí, právě nastává mé nejoblíbenější období v roce - advent. Ani tak nemusím samotné Vánoce, jako tu předvánoční atmosféru. Proto se dnes vydám podívat do města na vánoční trhy. Napřed ještě ale musím povinný výtah z Bible (nemáte ho někdo náhodou?).
Jinak tu pro vás dnes mám můj zimní wishlist, který se skláda převážně ze svetrů, na kterých ujíždím. Jsem zvědavá, co vše si z něj dopřeji, heh. A teď asi víte, co mě bude zajímat. Takže, jaký je váš zimní wishlist? ,)) Mějte se krásně!


13 comments:

  1. přesně tohle si plánuji také pořídit ! :D :)

    ReplyDelete
  2. Některé věci bych brala i já. Já zatím žádný wishlist nemám, ale plánuji si pořídit něco z Lush :)

    ReplyDelete
  3. U vás už byl sníh? :) u nás stále jen nepřestávající inverze :( Svetříky! :))

    ReplyDelete
  4. u vás už nasnežilo? .. presne tú atmosféru milujem :) .. vianočný wishlist som si ešte nezostavila, ale určite by som si vedela vybrať dosť vecí z toho tvojho :)

    ReplyDelete
  5. skvělý wish, líbí se mi hlavně svetr s mašlí a ten první. :)

    ReplyDelete
  6. Třpytivé to je tvoje! :) Ta kabelka je krásná, chtěla jsem podobnou ;)

    ReplyDelete
  7. No ked si zmeníš ten názov je to v podstate od začiatku lebo tvoja stará adresa už neexistuje ale neprídeš o svojích čitatelov takže v tom jee to podla mňa výhodnešjei ako začínať od znova s novým blogom :))

    ReplyDelete
  8. svetrů není nikdy dost ;) vybrala bych si toho z tvého wishlistu snad všechny :D

    ReplyDelete
  9. Taky potřebuju několik třpitivých svetrů :D♥ Naprosto jsem se zamilovala do těch co mají v tally Weijl ♥ No a z toho dalšího wishlistu chci taky skoro všechno :D

    ReplyDelete
  10. Ty černý boty s tím zdobením mám, akorát teda bez zdobení, ale jsou super :-)

    ReplyDelete
  11. skvělé! můj wishlist tady http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em