Sunday, February 12, 2012

DIOR FOREVER

dnes tu pro vás mám slibovanou recenzi na makeup Dior Forever. mám ho od vánoc a musím říct, že jsem lepší makeup ještě neměla. jelikož vím, že to není zrovna nejlevnější investice, touhle cestou bych vám aspoň trochu chtěla přiblížit, zda se do něj investovat vyplatí. jinak prosím omluvte foto, stále mě usvědčují v tom, že na nový foťák musím začít šetřit ,DD.


já mám odstín 020 - beige clair/light beige. a musím říct, že ho tu budu je na jen chválit.


aplikace
má velmi příjemnou konzistenci a vůni, což je perfektní a nanášení pomocí pumpičky je velmi výhodné. před jeho použitím stačí lahvičkou, která se mi mimoto také strašně líbí, zatřepat, a pak už nám jednou stisknutí pumpičky vydá potřebné množství, které mně opravdu vystačí na celý obličej. jeho roztírání  je také jedna báseň :). 


jeho výdrž
nesetkala jsem se s makeupem, který by mi vydržel tak dlouho. měla jsem ho na sobě na silvestra a vydržel opravdu celou! noc. přes den se ani nemusím znovu pudrovat, jelikož nám udělá krásný matný vzhled naší pleto.
jak vypadá
základním pravidlem je hlavně jeho rozetření! nesmíte zapomenout i na krk, aby vypadal opravdu tak, jak má.    když tohle dodržíte, věřte, že na vás bude vypadat opravdu přirozeně. nejen, že zakryje veškeré nedostatky, ale také pleť perfektně sjednotí.


cena
cena u nás se pohybuje okolo 1200 - 1500Kč. ano, je to celkem dost, ale pokud sháníte malý, ba ne, dokonce veliký zázrak, který vydrží, rozhodně se vyplatí investovat. jeho denní spotřeba je malá, takže se nebojte, že by byl hned vypotřebovaný. vydrží vám opravdu dlouho dobu


i přes jeho vysokou cenu mu dávám to největší možné ohodnocení. chci se vás zeptat - máte zkušenost s tímhle makeupem? inspiroval vás tenhle článek k jeho koupi?

8 comments:

  1. úžasná recenzia. fakt sa ti podarila. a možno o ňom začnem uvažovať :)

    ReplyDelete
  2. recenze je pěkná, ale myslím, že pro mě je to zatím asi zbytečné..možná, až budu starší nebo tak ;) a přece jenom, si radši koupím něco levnějšího :)

    ReplyDelete
  3. Zkušenosti nemám, škoda je, že make-up je tak drahý, jinak bych do něj hned šla, protože tvá recenze mě na něj nalákala :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mě už láká samotná lahvička, má krásný design! :) Až půjdu do parfumérky tak se poptám po vzorečku, určitě stojí alespoň za zkoušku :)

    ReplyDelete
  5. Myslím, že pokud je pro člověka makup nepostradatelná věc, vyplatí se do něj investovat, protože konečná fáze reprezentuje, žejo. :D
    Moc dobrá recenze, kdybych používala makeupy, asi bys mě nakousla. Naštěstí s vystačím jen s tónovacími krémy. :D

    ReplyDelete
  6. Koupila bych si ho už jen kvůli tomu, že je to Dior a že o této značce vím, že má skvělou kosmetiku (moje teta má od nich snad všechno a pořád si tuto kosmetiku vychvaluje, navíc si na tyhle věci potrpí, takže na tom něco bude) jen mít peníze :D já co mám tak hned utratím za oblečení.. šetřit prostě neumím a radši si kupuju oblečení než kosmetiku, víc mi na něm záleží ;)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em