Monday, February 13, 2012

TOPSHOP SHOES FOR SALE!!!

slečny, neměla by jste některá zájem o TOPSHOP baleríny? moje mamka si je objednávala z topshop.com, dnes došly a jsou jí malé. tak je chci prodat, protože je škoda, aby se jen tak válely v botníku, když můžou někomu udělat radost. zaplatila jsem za ně přes 1100Kč, já je prodám za 950Kč ( po domluvě lze cenu snížit!). kdyby i mně nebyly malé, nechala bych si je, jsou naproste perfektní! jsou naprosto nenošené, s cenovkami, s papíry na vycpání!



3 comments:

  1. Pěkné, pěkné... Kdybych neměla místo nohou kopyta... :/

    ReplyDelete
  2. já mám bohužel topshop velikost 39, škoda, jsou moc fajn a hadí bych na jaro určitě chtěla, mám k nim totiž náramek (jo!!! pádnej důvod =D)

    ReplyDelete
  3. sou krásné, ale já mám nohu 39 :D//

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em