Saturday, July 28, 2012

SEA

Konečně mi nastává okamžik, na který se opravdu těším! Balení a chystání na dovolenou. Mám problém narvat všechny věci do kufru, navíc, nějak se mi nedaří mít 15kg, pár kil mi stále přebývá a to v tom kufru ještě nemám všechno! Netuším, co budu dělat, haha. Nafotím vám snad každý outfit, který tam budu mít, a plno dalších věcí, akorát nevím, jak to bude s připojením k internetu, v nejhorším případě se všeho dočkáte až se vrátím. Kde jste vy byli na dovolené? Nebo kam se chystáte? Každopádně, mějte se krásně, kdybych se nemohla  připojit, "uvidíme" se za 16 dnů! :)) 




thank you, Suzie! :))

9 comments:

  1. ty šaty ti moc sluší!

    ReplyDelete
  2. wow, užij si to tam ;) moc ti to sluší Em :)

    ReplyDelete
  3. pořádně si dovolenou užij:) já jsem byla s přítelem 14 dní v Bulharsku a v srpnu se ještě chystáme s mamčou do Turecka:)

    ReplyDelete
  4. Tak to jsme na tom stejně

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvé čtenářky zúčastnit
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
  5. Milujem lietanie, ale moja nočná mora je balenie :D Neznášam keď sa musím zbaliť do niekoľkých kg v kufri - mám s tým večný problém, tak ako ty. Držím palce nech sa ti to pomestí a nech máš skvelú dovolenku. :)

    ReplyDelete
  6. krásné šaty :) užívej si dovolenou :)




    PS: Zvu tě na giveaway o poukaz na 300,-kč na muslimanie.cz :)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/07/giveaway-musli.html

    ReplyDelete
  7. Užij si to ;) mimochodem 15 kg je fakt málo, nechápu, kdo se do toho vejde :D

    ReplyDelete
  8. asi před jedenácti lety jsme letěly na dovolenou,mamka letěla poprvé a nevěděla že 15kg zavazadel je na jednu osobu a tak zabalila čtyřčlenou rodinu do patnácti kil,takže jde všechno :D

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em