Sunday, August 12, 2012

BACK from PARADISE

Ahoj! No musím vám říci, že jsem si dovolenou maximálně užila! Připojení k wifi bylo samozřejmě mizerné, tudíž jsem neměla moc příležitosti se vám ozvat. Každopádně teď už jsem tu, takže se do toho blogování plně pustím.
Za těch 15 dní jsem toho prožila hodně, poznala plno nových skvělých lidí, nová a krásná místa a také dovezla spoustu fotek. Pokusím se vám je postupně ukázat.
Teď si hodlám natáhnout nohy nahoru a trochu se vyspat, protože jsem tomu moc do teď nedala. Zatím se mějte! :))



2 comments:

  1. těším se na články :) hlavně, že sis to užila ;)

    ReplyDelete
  2. super že sis to užila :)
    těším se na články!

    Zvu tě na giveaway ke mně na blog :)*

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em