Thursday, October 18, 2012

Hlásím se vám zpět z Prahy. Uf, ne, nejsem ráda, že jsem zpět. Nejraději bych tam byla napořád. Jen to procházení Prahou mě neskutečně uklidňuje a děkuju za to, že jsem mohla vidět nějaký ty pěkně oblečený lidi! Kdo jste z Brna tak mě určitě chápete )). Fotky budou, nebojte, ale můj foťák se mi vybil hned první den a věřte nebo ne, nikde v centru jsem nebyla schopná sehnat baterky, které by do něj padly. A pak, že jdou koupit na každém rohu, to zrovna! Teď mě čeká moc učení, tak se mějte! ))


9 comments:

  1. moc ti to na fotkách sluší:) a ty řasy! to máš svoje tak předlouhé jak koloušek?:D já chci taky!
    http://kristygoodwill.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Moc ti to sluší, těším se na fotky z Prahy :)

    ReplyDelete
  3. teď jsem se se školou vrátila z Prahy a nejradši bych tam byla pořád :D

    ReplyDelete
  4. Z Prahy jsem, takže mě nefascinuje tolik, ale miluju procházky starým městem:) Obzvlášt v tomhle počasí. Přijde mi to strašně kouzelný, všechny ty uličky a tak, skoro vždycky někde zabloudim:D Moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  5. ty jsi prostě kráska :)

    ReplyDelete
  6. Ty jsi tak krásná :) a tvůj blog také.Jsem tvoje nová čtenářka <3 http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Ah you are so pretty! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest outfit :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em