Sunday, October 21, 2012

new in - F&F

Jak už jistě všichni víte, na podzim a v zimě se bez mraky svetrů prostě neobejdu. Jelikož jsem ale zjistila, že většina z těch, které mám z minulých let, mi už nesedí, musela jsem se po nějakém jít podívat. Z pondělku jsem měla slevy z Ona dnes, jediná, která mě však zaujala, byla právě do F&F. Vybrala jsem si hned tři svetry + nejlepší černé kožené kozačky. Za tu cenu ještě s pětadvaceti procentní slevou, no nekupte to. V barvách jsem opět nesáhla vedle - klasika béžová a šedá, vínová. To je mi ale překvapení, co? :DD
Teď už se jdu téměř s žádnou energii vrhnout na fyziku, matiku, latinu a angličtinu. Přeji vám krásnou neděli! 






bude lepší, až je uvidíte na mně! ))

21 comments:

  1. ty svetry vypadají super... asi taky budu muset zavítat do F&F :).

    ReplyDelete
  2. jéé ty svetry se mi líbí moc :)

    ReplyDelete
  3. ten šedej a bílej.<33

    ReplyDelete
  4. krásný svetry:) taky jsem dneska byla v Olympii v FF, měla jsem tam vyhlídnutý jedny vínový kalhoty, ale už tam nebyly...achjo kdybych nebyla blbá a koupila si je hned poprvé! :DD

    ReplyDelete
  5. Úplne úžané svetríky. F&F je sám o sebe dobrý. Majú tam neskutočné akcie.
    Môžem sa opýtať, aký máš foťák ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mám Nikon Coolpix L120 ))

      Delete
    2. Jééjha akurát som nad ním uvažovala, pretože chcem nejaký nikon cooplix na vianoce. Je dobrý ? :)

      Delete
    3. je, jsem s ním maximálně spokojená )) bohužel se už nevyrábí, je za něj teď "nástupce" Coolpix L810 :)) prakticky ten samý, akorát v jiných barvách )

      Delete
    4. Aha dobre ďakujem ! :)

      Delete
  6. ten šedivej je výbornej :) kolik stál prosím ?

    ReplyDelete
  7. Ten béžový bych tam taky nenechávala... :)

    ReplyDelete
  8. taky jsem využila slev v Ona dnes a koupila jsem si vínový svetr v F&F :))

    ReplyDelete
  9. Všechno je krásné. Zvlášť ten barevný svetr. Takový veselý je. :)

    ReplyDelete
  10. PANEBOŽE !! nejúžasnější <3 já taky zrovna sháním pořádné teplé svetry, protože začínám být pořádně zimomřivá! a tyto jsou uplně jaké bych si představovala.. :)) určitě šedý a pak nějaký v teplých barvách podzimu! a kozačky jsou taky super, parádní výběr a nákup! letím do F&F ! :))

    ReplyDelete
  11. Ůůůžasný svetříky ;))

    ReplyDelete
  12. suprový, na zimo jako dělané :))

    ReplyDelete
  13. těším se na nějaký outfit, protože svetry vypadají super :)

    ReplyDelete
  14. Svetříky jsou nádherné :) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em