Thursday, October 11, 2012

hot or not - wedge sneakers

Jelikož jsem stále doma, outfity fotit nemůžu, že jo. Proto se vás dnes chci zeptat, co si vy myslíte o teniskách na platformě a klínku? Začínají je prodávat snad všude, vídám je na čím dál tím víc lidí. Jsou snad už ve všech barvách a vzorech. Dá se říci, že se jedná opravdu o takový obrat podzimu. No řekněte, kdo by si kdo pomyslil, že i tenisky budou mít podpatek? Sama nevím, co si o nich myslím. Je pravda, že ze začátku mi přišly opravdu divné, neměla jsem sebemenší chuť si je ani vyzkoušet. Pak jsem jednou podlehla a vyzkoušela je, ale ani poté, co jsem se v nich prošla, nenapadlo by mě si je koupit. Když se na to ale tak dívám, možná do nich přece jen investuju. Jsou pohodlné, nevšední a hodí se prakticky ke všemu. Elegantnější outfit "rozbijí", ke sportovním věcem se také hodí, o to žádná. Takže mě zajímá - HOT OR NOT? Krásný zbytek dne.

(zdroj obrázků: google.com)


21 comments:

  1. Nejsem si jistá no, pro mě spíš NOT, ale třeba ještě změním názor :)

    ReplyDelete
  2. mne sa páčia viac so suchým zipsom, tie šnorovacie ma moc neoslovili, niečo mi na nich chýba.
    dajú sa naozaj super kombinovať, ale i keď som ich chcela veľmi moc sa mi do nich investovať nechcelo, mám pocit, že to bude dosť jedno-sezónna vec.

    ReplyDelete
  3. Zatím jsem neviděla žádné, které by se mi líbily. Ale je fakt, že se hodí snad ke všemu ;)

    ReplyDelete
  4. Ze začátku mi přišly taky strašně divné. Nedokázala sem si představit, že bych v něčem takovém chodila. Nelíbí se mi všechny, některé mi přijdou přeplácáné, některé divné tvarově. Jednou jsem ale prolítla new yorker a tam jsem se zamilovala do takových tmavě modrých a naprosto jednoduchých. Je pravda že se v nich chodí naprosto božsky, takže taky přemýšlím, že si jedny pořídím:) (Ale dost váhám. Bojim se, že je neunosim:D)

    ReplyDelete
  5. Líbí se mi ty první promod! :)

    ReplyDelete
  6. Nejdříve jsem jim na chuť nepřicházela, ale teď jsem jim propadla. :D :)

    ReplyDelete
  7. mně se nelíbily, ale pak mě mamka donutila si je vyzkoušet a uplně se to prolomilo :) taky plánuju koupit, ale ještě chvilku počkám myslim , že cena za chvíli opadne :)

    ReplyDelete
  8. moc se mi nelíbí, ale každý má jiný vkus!:)

    ReplyDelete
  9. I když to už sleduji delší dobu, tak se mi to nelíbí :D 1000 lidí, 1000 chutí :)

    ReplyDelete
  10. na sobě si je opravdu nedokážu představit, nelíbí se mi, ale viděla jsem už nespočet slečen, kterým opravdu šly!

    ReplyDelete
  11. Docela se mi to líbí... :) ale ke mně se to moc nehodí... zůstanu u klasiky...tenisek normálních a nebo botách na klínu...

    ReplyDelete
  12. HOT!! Taky jsem si nejdříve nebyla jistá jestli je chci nebo ne. Ale nakonec jsem jedny koupila :) A jsem nadšená.
    Jediný co nemusím, a nikdy nebudu nosit, jsou ty co se podobají converskám,
    to mi přijde fakt blééé :)

    ReplyDelete
  13. strašně se mi líbí! jedny takové boty bych si chtěla brzy pořídit :)

    ReplyDelete
  14. no, já nevím, asi mě osboně moc neoslovili, ale třeba taky změním názor. mě se líbí takové na klínku, které jsou nad kotníky s nějakým tím falešnám šněrováním, Ty mi přijdou taky ke sportovnímu i elegantnímu outfitu ok :)

    ReplyDelete
  15. za mě nejspíš ne..i když záleží hodně na tom s čím se sladí, že..a některé ani nevypadají, že jsou na klínku, tak ty bych brala, ale ostatní mě opravdu nějak nenadchly..ale je pravda, že hrozně vylítly - a teď jsou opravdu na každém rohu

    ReplyDelete
  16. mne sa celkom páčia, aj som si ich šla kúpiť a potom som si povedala, že nie a teraz ľutujem, len to zasa také vzplanutie aj, že už ich človek ani nemá chuť nosiť, keď ich má polka mesta...

    ReplyDelete
  17. za mě ne :) ale každý má jiný vkus, mě prostě přijdou nechutný :D ale to zase někomu můžou přijít creepers, které já miluju, takže jak říkám, pokud se ti líbí, jdi do nich.

    ReplyDelete
  18. Poprvé když jsem je viděla v obchodě jsem je zvedla do vzduchu, koukla na kamarádku a řekla "Tohle jako myslí vážně??"
    Takže NOT :D

    ReplyDelete

Thank you for all your comments! :) If you have any questions, ask me on my FORMSPRING. Em